Kategorie

Google +

Silnik 173g/KV3400 EMAX B2856/8

Producent: EMAX
Waga: 350 g
Dostępność:
Wysoka Wysoka
147,86 zł
Wysokiej jakości silnik 3F "inrunner" B 2856/8 wyprodukowany przez firmę EMAX, posiadający nieruchomą obudowę, stosowany w modelach z napędem elektrycznym.

Dane techniczne:
Napięcie zasilające [V] (liczba ogniw LiPO): 7,4 - 14,8 (2...4s)
KV [liczba obrotów/min /V]: 3400
Przepustowość prądowa [A/60s] 46
Średnica wału [mm]: 3,175
Masa [g]: 173
Średnica silnika [mm]: 28
Długość silnika bez wału [mm]: 57
Długośc wału [mm]: 12







Ogólne zasady doboru silników elektrycznych:
  • w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
  • w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
  • śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu.
  • śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu.
  • im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania.
  • zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).