O.S. MAX 55AX z tłumikiem

  • Dodaj recenzję:
    • Producent: O.S. Max
    • Waga: 1100 g
    • Dostępność: Wysoka Wysoka
    • 620,51 zł

    Silnik 55 AX jest jednym z najnowszych silników oferowanych przez firmę OS ENGINES, idealnie sprawdzi się w średniej wielkości modelach sportowych.

    Silnik OS Max 55 AX jest jednym z najnowszych silników oferowanych przez firmę OS ENGINES, idealnie sprawdzi się w średniej wielkości modelach sportowych.

    Silniki serii FP zadowolą tak początkujących, jak i już zaawansowanych modelarzy. Silniki posiadają nowoczesną konstrukcję oraz zastosowano w nich płukanie typu Schnuerle dzięki czemu producent gwarantuje wysokie osiągi, niezawodność i łatwość obsługi. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów silników i ich wysoką trwałość.


    O.S. Max 55 AX - Charakterystyka:

    • Pojemność: 8,93 cm3
    • Zakres obr./min.: 2,000 - 17,000
    • Moc: 1,75 KM przy 16,000 obr/min.
    • Masa silnika wraz z tłumikiem: 524g
    • Tłumik i świeca żarowa w zestawie.
    • Rekomendowane śmigła: 12x7, 12x8

     

    Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika OS Max 55 AX zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.

     

    1. Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
    2. Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
    3. W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
    4. Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
    5. Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
    6. Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.

     

    Instrukcja obsługi j. angielski do pobrania w pliku PDF