Regulator 65A (2-6S BEC 5A) ZTW B MANTIS 65A SBEC

  • Producent: ZTW
  • Waga: 55 g

Wyprodukowany przez firmę ZTW regulator obrotów B MANTIS - 65A SBEC, wykorzystywany do silników bezszczotkowych stosowanych w modelach samolotów oraz motoszybowców. Ponadto regulator umożliwia przełączenie w tryb "GOVERNOR", pozwalający na utrzymanie niezmiennej prędkości obrotowej silnika przy zmiennym obciążeniu. Dzięki temu, regulator ten doskonale nadaje się także do wykorzystania w modelach śmigłowców.

Wyprodukowany przez firmę ZTW regulator obrotów B MANTIS - 65A SBEC, wykorzystywany do silników bezszczotkowych stosowanych w modelach samolotów oraz motoszybowców. Ponadto regulator umożliwia przełączenie w tryb "GOVERNOR", pozwalający na utrzymanie niezmiennej prędkości obrotowej silnika przy zmiennym obciążeniu. Dzięki temu, regulator ten doskonale nadaje się także do wykorzystania w modelach śmigłowców.

Regulatory ZTW serii B Mantis, posiadają możliwość zmiany prametrów za pomocą nadajnika lub karty programowania.

Cechy regulatorów ZTW serii B:

  • BEC z regulowanym napięciem (5.0V / 5.5V / 6.0V) oraz prądem ciągłym 5A (tylko seria SBEC)
  • Zaawansowany tryb Governor'a, w celu utrzymania pędkości obrotowej silnika przy zmiennym obciążeniu.
  • Opcja Timing oraz regulacja przyspieszenia pozwala na poprawne działanie silnika.
  • Zabezpieczenie termiczne: wzrost temperatury regulatora powyżej 110oC powoduje zmiejszenie mocy wyjściowej w celu wychłodzenia.
  • Ochrona poprzez zamknięcie przepustnicy w sytuacji utraty sygnału R/C.
  • Super płynne, dokładne i liniowe działanie przepustnicy.
  • Obsługa wysokich obrotów silnika- dopasowanie do większości silników R/C. 

Programowanie regulatora można przeprowadzić za pomocą karty programowania [kat. ZTWBLED]


Programowane parametry:

  • Tryb działania hamulca: Off / Soft Brake / Mid Brake / Hard Brake.
  • Typ akumulatorów: NiCd/NiMh, LiPo, LiFe.
  • Próg odcięcia napięcia- Cut Off
  • Przywracanie konfiguracji ustawień fabrycznych- Restore.
  • Zwiększenie wydajności silnika- Motor Timing.
  • Napięcie wyjściowe- SBEC Voltage Output.
  • Tryb Governor- funkcja sosowana w modelach śmigłowców.
  • Kierunek obrotów silnika: prawo / lewo.
  • Tryb startu silnika.
  • Tryb odcięcia niskiego progu napięcia: Low Voltage Cut Off.


Dane techniczne:

  • zasilanie Li-Po [liczba ogniw]: 2 - 6
  • zasilanie Ni-xx, Li-xx [liczba ogniw]:  5 -18
  • maksymalny prąd ciągły [A]: 65
  • prąd zwarcia (10sek) [A}: 85
  • parametry BEC [A / V]: 5 / 5,0; 5,5; 6,0
  • możliwość programowania: tak
  • masa [g]: 50
  • wymiary [mm]: 31 x 57 x 12