Regulator 6A (2-3S BEC 1A) ZTW B - 6A BEC

  • Producent: ZTW
  • Waga: 20 g

Wyprodukowany przez firmę ZTW regulator obrotów B - 6A  BEC serii B, wykorzystywany do silników bezszczotkowych stosowanych w modelach samolotów oraz motoszybowców. Ponadto regulator umżliwia przełączenie w tryb "GOVERNOR", pozwalający na utrzymanie niezmiennej prędkości obrotowej silnika przy zmiennym obciążeniu. Dzięki temu, regulator ten doskonale nadaje się także do wykorzystania w modelach śmigłowców.

Wyprodukowany przez firmę ZTW regulator obrotów B - 6A  BEC serii B, wykorzystywany do silników bezszczotkowych stosowanych w modelach samolotów oraz motoszybowców. Ponadto regulator umżliwia przełączenie w tryb "GOVERNOR", pozwalający na utrzymanie niezmiennej prędkości obrotowej silnika przy zmiennym obciążeniu. Dzięki temu, regulator ten doskonale nadaje się także do wykorzystania w modelach śmigłowców.

Regulatory ZTW serii B, posiadają możliwość zmiany prametrów za pomocą nadajnika lub karty programowania.


Cechy regulatorów ZTW serii B:

  • BEC z regulowanym napięciem (5.0V / 5.5V / 6.0V) oraz prądem ciągłym 5A (tylko seria SBEC)
  • Zaawansowany tryb Governor'a, w celu utrzymania pędkości obrotowej silnika przy zmiennym obciążeniu.
  • Opcja Timing oraz regulacja przyspieszenia pozwala na poprawne działanie silnika.
  • Zabezpieczenie termiczne: wzrost temperatury regulatora powyżej 110oC powoduje zmiejszenie mocy wyjściowej w celu wychłodzenia.
  • Ochrona poprzez zamknięcie przepustnicy w sytuacji utraty sygnału R/C.
  • Super płynne, dokładne i liniowe działanie przepustnicy.
  • Obsługa wysokich obrotów silnika- dopasowanie do większości silników R/C.


Programowane parametry:

  • Tryb działania hamulca: Off / Soft Brake / Mid Brake / Hard Brake.
  • Typ akumulatorów: NiCd/NiMh, LiPo, LiFe.
  • Próg odcięcia napięcia- Cut Off
  • Przywracanie konfiguracji ustawień fabrycznych- Restore.
  • Zwiększenie wydajności silnika- Motor Timing.
  • Napięcie wyjściowe- SBEC Voltage Output.
  • Tryb Governor- funkcja sosowana w modelach śmigłowców.
  • Kierunek obrotów silnika: prawo / lewo.
  • Tryb startu silnika.
  • Tryb odcięcia niskiego progu napięcia: Low Voltage Cut Off.

Parametry techniczne

zasilanie Li-Po [liczba ogniw]: 2 - 3
zasilanie Ni-xx, Li-xx [liczba ogniw]: 5 -10
maksymalny prąd ciągły [A]: 6
prąd zwarcia (10sek) [A}: 8
parametry BEC [A / V]: 1 / 5
możliwość programowania: tak
masa [g]: 6
wymiary [mm]: 14 x 21 x 7