Serwo 16.6g/3.0kG/0,09s HS 81 HiTec

  • Producent: HiTec
  • Waga: 50 g
Wyprodukowany przez firmę Hitec serwomechanizm HS-81 jest idealny do małych elektrycznych samolotów oraz sterowania przepustnicą w samolotach z silnikami spalinowymi.
Wyprodukowany przez firmę Hitec serwomechanizm HS-81 jest idealny do małych elektrycznych samolotów oraz sterowania przepustnicą w samolotach z silnikami spalinowymi. Serwo zostało zaprojektowane w taki sposób, by być niezawodnym, ekonomicznym, zachowując przy tym znakomitą proporcję pomiędzy szybkością a momentem obrotowym. Dzięki standaryzacji serwomechanizmów HiTEC’a, wszelkie tarcze, dźwignie i ramiona sterujące ze standardowych serwomechanizmów będą również pasowały do HS-81. Dostępny jest z przekładnią zarówno całkowicie nylonową jak i metalową (HS-81MG).


Dane techniczne:
  • Napięcie działania:  4,8 ÷ 6,0 V
  • Prędkość działania (4,8V):  0,11 s / 60°   bez obciążenia
  • Prędkość działania (6,0V):  0,09 s / 60°   bez obciążenia
  • Moment zatrzymujący (4,8V):  26 Ncm
  • Moment zatrzymujący (6,0V):  30 Ncm
  • Wymiary:  29,7 x 11,2 x 29,6 mm
  • Masa:  16,6 g
  • Długość przewodu połączeniowego:  160 mm
  • Zakres temperatur pracy:  -20 ÷ +60 °C
  • Pobór prądu (4,8V):  8,8 mA w stanie bezczynnym; 220 mA - działanie bez obciążenia
  • Pobór prądu (6,0V):  9,1 mA w stanie bezczynnym; 280 mA - działanie bez obciążenia
  • Typ łożyskowania:  brak, zewnętrzna obudowa służy jako łożyskowanie
  • Typ przekładni:  całkowicie plastikowa (nylon)
  • Napęd potencjometru:  bezpośredni
  • Typ silnika:  3 biegunowy
  • Możliwość modyfikacji pełnoobrotowej:  nie
  • System sterowania:  dodatni impuls z sygnałem sterującym 1500 µs dla neutrum
  • Wymagany impuls:  napięcie międzyszczytowe 3 ÷ 5 V
  • Kąt działania:  40° w obie strony, przy czasie impulsu 400 µs
  • Kierunek obrotu:  zgodny z ruchem wskazówek zegara
  • Czas trwania impulsu 1500 ÷ 1900 µs
  • Szerokość martwej strefy:  8 µs

W opakowaniu:
  • serwomechanizm z bardzo małą tarczą sterującą (M-O) i wkrętem mocującym;
  • dźwignia bardzo mała, krzyżowa, czteroramienna (M-X);
  • dźwignia bardzo mała, dwuramienna (M-I);
  • dwa amortyzatory gumowe z tulejkami wewnętrznymi;
  • dwa wkręty montażowe