Serwo 22g/3.5kG/0,14s HS 85BB HiTec

  • Producent: HiTec
  • Waga: 50 g
Wyprodukowany przez firmę Hitec mały serwomechanizm HS-85BB przeznaczony do małych samolotów z napędem spalinowym i elektrycznym oraz do wielu zastosowań w robotyce.
Wyprodukowany przez firmę Hitec mały serwomechanizm HS-85BB przeznaczony do małych samolotów z napędem spalinowym i elektrycznym oraz do wielu zastosowań w robotyce. Ponadto dzięki podparciu wału na łożysku kulkowym i mocnej przekładni może być stosowany w szybowcach z pełną mechanizacją płata do lotek i klap. Górne łożysko kulkowe zapewnia płynne działanie i pełną moc taką jak w serwomechanizmach standardowych. Dostępny z przekładnią z kołami zębatymi z żywic jak i całkowicie metalowymi.

Dane techniczne:
  • Napięcie działania:  4,8 ÷ 6,0 V
  • Prędkość działania (4,8V):  0,16 s / 60°   bez obciążenia
  • Prędkość działania (6,0V):  0,14 s / 60°   bez obciążenia
  • Moment zatrzymujący (4,8V):  30 Ncm
  • Moment zatrzymujący (6,0V):  35 Ncm
  • Wymiary:  29 x 13 x 30 mm
  • Masa:  21,9 g
  • Długość przewodu połączeniowego:  160 mm
  • Zakres temperatur pracy:  -20 ÷ +60 °C
  • Pobór prądu (4,8V):  8,0 mA w stanie bezczynnym; 240 mA - działanie bez obciążenia
  • Pobór prądu (6,0V):  8,6 mA w stanie bezczynnym; 260 mA - działanie bez obciążenia
  • Typ łożyskowania:  jedno łożysko kulkowe
  • Typ przekładni:  nylon
  • Napęd potencjometru:  napęd bezpośredni
  • Typ silnika:  3 biegunowy
  • Możliwość modyfikacji pełnoobrotowej:  nie
  • System sterowania:  dodatni impuls z sygnałem sterującym 1500 µs dla neutrum
  • Wymagany impuls:  napięcie międzyszczytowe 3 ÷ 5 V
  • Kąt działania:  40° w obie strony, przy czasie impulsu 400 µs
  • Kierunek obrotu:  zgodny z ruchem wskazówek zegara / czas trwania impulsu 1500 ÷ 1900 µs
  • Szerokość martwej strefy:  8 µs

W opakowaniu:

  • serwomechanizm z bardzo małą tarczą sterującą (M-O) i wkrętem mocującym;
  • dźwignia bardzo mała, krzyżowa, czteroramienna (M-X);
  • dźwignia bardzo mała, dwuramienna (M-I);
  • dwa amortyzatory gumowe z tulejkami wewnętrznymi;
  • dwa wkręty montażowe.