Serwo 22g/3.5kG/0,14s HS 85BB HiTec

  • Dodaj recenzję:
    • Producent: HiTec
    • Waga: 50 g
    Wyprodukowany przez firmę Hitec mały serwomechanizm HS-85BB przeznaczony do małych samolotów z napędem spalinowym i elektrycznym oraz do wielu zastosowań w robotyce.
    Wyprodukowany przez firmę Hitec mały serwomechanizm HS-85BB przeznaczony do małych samolotów z napędem spalinowym i elektrycznym oraz do wielu zastosowań w robotyce. Ponadto dzięki podparciu wału na łożysku kulkowym i mocnej przekładni może być stosowany w szybowcach z pełną mechanizacją płata do lotek i klap. Górne łożysko kulkowe zapewnia płynne działanie i pełną moc taką jak w serwomechanizmach standardowych. Dostępny z przekładnią z kołami zębatymi z żywic jak i całkowicie metalowymi.

    Dane techniczne:
    • Napięcie działania:  4,8 ÷ 6,0 V
    • Prędkość działania (4,8V):  0,16 s / 60°   bez obciążenia
    • Prędkość działania (6,0V):  0,14 s / 60°   bez obciążenia
    • Moment zatrzymujący (4,8V):  30 Ncm
    • Moment zatrzymujący (6,0V):  35 Ncm
    • Wymiary:  29 x 13 x 30 mm
    • Masa:  21,9 g
    • Długość przewodu połączeniowego:  160 mm
    • Zakres temperatur pracy:  -20 ÷ +60 °C
    • Pobór prądu (4,8V):  8,0 mA w stanie bezczynnym; 240 mA - działanie bez obciążenia
    • Pobór prądu (6,0V):  8,6 mA w stanie bezczynnym; 260 mA - działanie bez obciążenia
    • Typ łożyskowania:  jedno łożysko kulkowe
    • Typ przekładni:  nylon
    • Napęd potencjometru:  napęd bezpośredni
    • Typ silnika:  3 biegunowy
    • Możliwość modyfikacji pełnoobrotowej:  nie
    • System sterowania:  dodatni impuls z sygnałem sterującym 1500 µs dla neutrum
    • Wymagany impuls:  napięcie międzyszczytowe 3 ÷ 5 V
    • Kąt działania:  40° w obie strony, przy czasie impulsu 400 µs
    • Kierunek obrotu:  zgodny z ruchem wskazówek zegara / czas trwania impulsu 1500 ÷ 1900 µs
    • Szerokość martwej strefy:  8 µs

    W opakowaniu:

    • serwomechanizm z bardzo małą tarczą sterującą (M-O) i wkrętem mocującym;
    • dźwignia bardzo mała, krzyżowa, czteroramienna (M-X);
    • dźwignia bardzo mała, dwuramienna (M-I);
    • dwa amortyzatory gumowe z tulejkami wewnętrznymi;
    • dwa wkręty montażowe.