Serwo 43g/3.7kG/0,15s HS 325HB HiTec

  • Producent: HiTec
  • Waga: 70 g
Wyprodukowany przez firmę Hitec serwomechanizm HS-325HB jest idealnym, uniwersalnym serwomechanizmem przeznaczonym do szybowców, samolotów, śmogłowców, samochodów i łodzi.
Wyprodukowany przez firmę Hitec serwomechanizm HS-325HB jest idealnym, uniwersalnym serwomechanizmem przeznaczonym do szybowców, samolotów, śmogłowców, samochodów i łodzi. Serwo jest wysokoobciążalne oraz posiada łożysko kulkowe. Kluczem do wysokich osiągów i wytrzymałości serwa jest połączenie przekładni z kołami zębatymi wykonanymi z karbonitu, jednej płytki układów elektronicznych i łożyska kulkowego podtrzymującego wał wyjściowy. Koła zębate z karbonitu są czterokrotnie bardziej wytrzymałe od standardowych, wykonanych z białego nylonu i nawet po setkach tysięcy obrotów nie wykazują oznak zużycia.

Dane techniczne:
  • Napięcie działania:  4,8 ÷ 6,0 V
  • Prędkość działania (4,8V):  0,19 s / 60°   bez obciążenia
  • Prędkość działania (6,0V):  0,15 s / 60°   bez obciążenia
  • Moment zatrzymujący (4,8V):  30 Ncm
  • Moment zatrzymujący (6,0V):  37 Ncm
  • Wymiary:  41 x 20 x 37 mm
  • Masa:  43 g
  • Długość przewodu połączeniowego:  300 mm
  • Zakres temperatur pracy:  -20 ÷ +60 °C
  • Pobór prądu (4,8V):  7,4 mA w stanie bezczynnym; 160 mA - działanie bez obciążenia
  • Pobór prądu (6,0V):  7,7 mA w stanie bezczynnym; 180 mA - działanie bez obciążenia
  • Typ łożyskowania:  góra - łożysko kulkowe
  • Typ przekładni:  żywice wysokowytrzymałe - karbonit
  • Napęd potencjometru:  4 suwaki / napęd bezpośredni
  • Typ silnika:  3 biegunowy, szczotki z ferrytowe
  • Możliwość modyfikacji pełnoobrotowej:  tak
  • System sterowania:  dodatni impuls z sygnałem sterującym 1500 µs dla neutrum
  • Wymagany impuls:  napięcie międzyszczytowe 3 ÷ 5 V
  • Kąt działania:  40° w obie strony, przy czasie impulsu 400 µs
  • Kierunek obrotu:  zgodny z ruchem wskazówek zegara / czas trwania impulsu 1500 ÷ 1900 µs
  • Szerokość martwej strefy:  5 µs


Opakowanie zawiera:
  • serwomechanizm z małą tarczą sterującą (R-O) i wkrętem mocującym;
  • dźwignia krzyżowa czteroramienna (R-X);
  • dźwignia dwuramienna (R-I);
  • dźwignia jednoramienna o regulowanej długości (R-D, R-C);
  • cztery amortyzatory gumowe z tulejkami wewnętrznymi;
  • cztery wkręty montażowe.