Serwo 43g/4.5kG/0,15s HS 311 HiTec

  • Dodaj recenzję:
    • Producent: HiTec
    • Waga: 70 g
    Wyprodukowany przez firmę Hitec HS-311 jest idealnym, uniwersalnym serwomechanizmem dla początkujących przeznaczonym do szybowców, samolotów, samochodów i łodzi.
    Wyprodukowany przez firmę Hitec HS-311 jest idealnym, uniwersalnym serwomechanizmem dla początkujących przeznaczonym do szybowców, samolotów, samochodów i łodzi. Serwo cechuje się niską ceną, ale daje początkującym modelarzom osiągi i trwałość jakie można znaleźć w droższych serwomechanizmach. Osiągnięto to dzięki jednej płytce układu elektroniki wykonanej w technologii SMT (montaż powierzchniowy) i szczelnej obudowie precyzyjnej przekładni z kołami zębatymi wykonanymi z żywic wysokowytrzymałych.

    Dane techniczne:
    • Napięcie działania:  4,8 ÷ 6,0 V
    • Prędkość działania (4,8V):  0,19 s / 60°   bez obciążenia
    • Prędkość działania (6,0V):  0,15 s / 60°   bez obciążenia
    • Moment zatrzymujący (4,8V):  39 Ncm
    • Moment zatrzymujący (6,0V):  45 Ncm
    • Wymiary:  41 x 20 x 37 mm
    • Masa:  43 g
    • Długość przewodu połączeniowego:  300 mm
    • Zakres temperatur pracy:  -20 ÷ +60 °C
    • Pobór prądu (4,8V):  7,4 mA w stanie bezczynnym; 160 mA - działanie bez obciążenia
    • Pobór prądu (6,0V):  7,7 mA w stanie bezczynnym; 180 mA - działanie bez obciążenia
    • Typ łożyskowania:  góra - tuleja z żywic wysokowytrzymałych / nylon
    • Typ przekładni:  nylon
    • Napęd potencjometru:  4 suwaki / napęd bezpośredni
    • Typ silnika:  3 biegunowy, szczotki z węglików spiekanych
    • Możliwość modyfikacji pełnoobrotowej:  tak
    • System sterowania:  dodatni impuls z sygnałem sterującym 1500 µs dla neutrum
    • Wymagany impuls:  napięcie międzyszczytowe 3 ÷ 5 V
    • Kąt działania:  40° w obie strony, przy czasie impulsu 400 µs
    • Kierunek obrotu:  zgodny z ruchem wskazówek zegara
    • / czas trwania impulsu 1500 ÷ 1900 µs
    • Szerokość martwej strefy:  5 µs

    W opakowaniu:
    • serwomechanizm z małą tarczą sterującą (R-O) i wkrętem mocującym;
    • dźwignia krzyżowa czteroramienna (R-X);
    • dźwignia dwuramienna (R-I);
    • dźwignia jednoramienna o regulowanej długości (R-D, R-C);
    • dźwignia krzyżowa czteroramienna duża, szeroka (R-XA) - czerwona;
    • cztery amortyzatory gumowe z tulejkami wewnętrznymi;
    • cztery wkręty montażowe.