Serwo 45.5g/4.1kG/0,16s HS 422 HiTec

  • Producent: HiTec
  • Waga: 70 g
Wyprodukowany przez firmę Hitec serwomechanizm HS-422 przeznaczony do samolotów o masie do 3.6 kg (wielkość '20' ÷ '60') oraz śmigłowców wielkości '.30', a także na serwomechanizmy przepustnicy i kierowania dla najbardziej popularnych łodzi, samochodów, wózków i ciężarówek. Serwo cechuje świetne centrowanie oraz wspaniała rozdzielczość dzięki swoim tulejom łożyskującym, obudowie przekładni wykonanej z żywic odpornych na uderzenia i wysokiej jakości elektronice. Mechanizm jest skuteczny, trwały i prosty do modyfikacji.
Wyprodukowany przez firmę Hitec serwomechanizm HS-422 przeznaczony do samolotów o masie do 3.6 kg (wielkość '20' ÷ '60') oraz śmigłowców wielkości '.30', a także na serwomechanizmy przepustnicy i kierowania dla najbardziej popularnych łodzi, samochodów, wózków i ciężarówek. Serwo cechuje świetne centrowanie oraz wspaniała rozdzielczość dzięki swoim tulejom łożyskującym, obudowie przekładni wykonanej z żywic odpornych na uderzenia i wysokiej jakości elektronice. Mechanizm jest skuteczny, trwały i prosty do modyfikacji.


Dane techniczne:
  • Napięcie działania:  4,8 ÷ 6,0 V
  • Prędkość działania (4,8V):  0,21 s / 60°   bez obciążenia
  • Prędkość działania (6,0V):  0,16 s / 60°   bez obciążenia
  • Moment zatrzymujący (4,8V):  33 Ncm
  • Moment zatrzymujący (6,0V):  41 Ncm
  • Wymiary:  40,6 x 19,8 x 36,6 mm
  • Masa:  45,5 g
  • Długość przewodu połączeniowego:  300 mm
  • Zakres temperatur pracy:  -20 ÷ +60 °C
  • Pobór prądu (4,8V):  8,0 mA w stanie bezczynnym; 150 mA - działanie bez obciążenia
  • Pobór prądu (6,0V):  8,8 mA w stanie bezczynnym; 180 mA - działanie bez obciążenia
  • Typ łożyskowania:  dwie tuleje z prasowanego brązu, impregnowane olejem
  • Typ przekładni:  nylon
  • Napęd potencjometru:  pośredni
  • Typ silnika:  3 biegunowy
  • Możliwość modyfikacji pełnoobrotowej:  tak
  • System sterowania:  dodatni impuls z sygnałem sterującym 1500 µs dla neutrum
  • Wymagany impuls:  napięcie międzyszczytowe 3 ÷ 5 V
  • Kąt działania:  45° w obie strony, przy czasie impulsu 400 µs
  • Kierunek obrotu:  zgodny z ruchem wskazówek zegara
  • czas trwania impulsu 1500 ÷ 1900 µs

W opakowaniu:
  • serwomechanizm z małą tarczą sterującą (R-O) i wkrętem mocującym;
  • dźwignia krzyżowa czteroramienna (R-X);
  • dźwignia dwuramienna (R-I);
  • dźwignia jednoramienna o regulowanej długości (R-D, R-C);
  • cztery amortyzatory gumowe z tulejkami wewnętrznymi;
  • cztery wkręty montażowe.
  • Szerokość martwej strefy:  8 µs