Serwo 8g/1.0kG/0,14s HS 45HB HiTec

  • Dodaj recenzję:
    • Producent: HiTec
    • Waga: 50 g
    Doskonały do wszelkiego rodzaju domowych mikro aplikacji R/C, startujących z ręki szybowców, bardzo małych elektrycznych Park- i Yard-flayers'ów, szybkich 400-tek i samolotów z napędem elektrycznym klasy 1/2A.

    Prędkość działania (4,8V):  0,14 s / 60°   bez obciążenia
    Moment zatrzymujący (4,8V):  10 Ncm
    Kąt działania:  ±40°
    Wymiary:  23,6 x 9,8 x 22,4 mm
    Masa:  8 g


    Bardzo lekki karbonitowy HS-45HB - składanka bardzo lekkiego serwomechanizmu i przekładni karbonitowej.

    Hitec rozwija serię wyjątkowo lekkich serwomechanizmów: -56HB, - 65HB, -65MG stanowiących specjalizowane rozwiązania dla różnych potrzeb RC. Teraz wprowadza kolejny bardzo lekki serwomechanizm, HS-45HB, wyposażony w karbonitową (wyłącznie Hitec'owską) przekładnię i łożysko kulkowe zwiększające trwałość. Ma on cechy, które posiadają większe, standardowe serwomechanizmy. Może on zrewolucjonizować rynek w swojej klasie. Zaprojektowany został także nowy układ przełożeń taki, w którym potencjometr połączony jest bezpośrednio do płytki układu. Jest najbardziej dokładnym, wysokiej jakości serwomechanizmem, jaki kiedykolwiek był testowany.
    W opakowaniu:
    - serwomechanizm z mikrodźwignią krzyżową (FS-X) i wkrętem mocującym;
    - dźwignia cienka dwuramienna (FS-IS);
    - dźwignia gruba dwuramienna (FS-IL);
    - dźwignia dwuramienna 50mm (FS-IXL);
    - wkręt do mocowania dźwigni (dodatkowy);
    - dwa wkręty montażowe.

    Dane techniczne:
    Napięcie działania:  4,8 V
    Prędkość działania (4,8V):  0,14 s / 60°   bez obciążenia
    Moment zatrzymujący (4,8V):  10 Ncm
    Wymiary:  23,6 x 9,8 x 22,4 mm
    Masa:  8 g
    Długość przewodu połączeniowego:  160 mm
    Zakres temperatur pracy:  -20 ÷ +60 °C

    Pobór prądu (4,8V):  8,0 mA w stanie bezczynnym; 100 mA - działanie bez obciążenia

    Typ łożyskowania:  górne łożysko kulkowe
    Typ przekładni:  całkowicie karbonitowa
    Napęd potencjometru:  bezpośredni
    Typ silnika:  3 biegunowy ferrytowy
    Możliwość modyfikacji pełnoobrotowej:  nie

    System sterowania:  dodatni impuls z sygnałem sterującym 1500 µs dla neutrum
    Wymagany impuls:  napięcie międzyszczytowe 3 ÷ 5 V
    Kąt działania:  40° w obie strony, przy czasie impulsu 400 µs
    Kierunek obrotu:  zgodny z ruchem wskazówek zegara
    / czas trwania impulsu 1500 ÷ 1900 µs
    Szerokość martwej strefy:  8 µs