Silnik 15cm3 - Evolution 15GX

  • Dodaj recenzję:
    • Producent: Evolution
    • Waga: 2000 g
    Wysokiej jakości kompaktowy silnik benzynowy Evolution 15GX2 o pojemności 15cm³ wraz nowym typem gaźnika, elektronicznym zapłonem oraz tłumikiem.
    Wysokiej jakości kompaktowy silnik benzynowy Evolution 15G2X o pojemności 15cm³ wraz nowym typem gaźnika, elektronicznym zapłonem oraz tłumikiem. Dzięki niskiej masie stał się idealnym zamiennikiem za starsze silniki żarowe. Silnik cechuje się m.in. prostym uruchomieniem, niskim zużyciem paliwa oraz ekonomiczną eksploatacją, ponadto jego zaletą jest zastąpienie trującego paliwa do silników żarowych zwykłą benzyną.

    Nowy typ gaźnika z pompą zapewnia stałość dostawy paliwa bez względu na umieszczenie zbiornika, zarazem prostsze jest ustawienie iglicy paliwa i prostsze uruchomienie silnika.

    Przy docieraniu silnika (ok 4 litry) należy stosować mieszankę 20:1. Do normalnej pracy mieszanka paliwa powinna być 32:1. Dla lepszego wymieszania zaleca się dolewać benzynę do oleju. Silniki były testowane na olejach Evolution 2-takt Valvoline, Shell, Redline oraz oleje Husqvarna. Nie stosujcie syntetycznych olejów Amsoil.


    Charakterystyka:
    • Rozmiary standardowej "piętnastki”, idealny zamiennik za stare silniki żarowe
    • Nowoczesny zapłon CDI (Capacitive Discharge Ignition). Zasilanie: 4.5 - 8.4 V - 4 do 6 ogn. NiMH lub 2 ogn. LiPol
    • Średni pobór prądu zapłonu 250 mA, przy maks. obrotach 450 mA.
    • Zapłon posiada połowiczną wielkość standardowych modułów oraz niższą masę
    • Łatwy ręczny rozruch
    • Stabilne wolne obroty
    • Cicha praca
    • Ekranowany przewód zapłonowy i końcówka świecy
    • Nowa konstrukcja gaźnika z podciśnieniową pompą paliwa, pompowanie zbiornika podłączone jest do tłumika
    • Standardowy suwak gaźnika, dwuiglicowe wykonanie
    • W zestawie znajduje się kompaktowy tłumik z systemem paliwowym - przewody, filtry, ssawki
    • Proste podłączenie do telemetrii Spektrum przez przetwornik, który znajduje się w zestawie
    • Duży moment obrotowy
    • Duży zakres śmigieł od 10x6 do 13x8. Ze śmigłem 12x6 silnik ma 11100 obr/min
    • Generalnie czystsze i bardziej ekonomiczne użytkowanie w porównaniu z silnikami żarowymi
    • Jako paliwo używa się benzynę con 90 oktan z mieszanką oleju do silników dwutaktowych w stosunku 20:1


    Zawartość zestawu:

    • silnik benzynowy Evolution 15GX2
    • tłumik z akcesoriami
    • elektroniczny zapłon
    • przewód paliwa (długość 50 cm)
    • filtr paliwa
    • ssawka do zbiornika paliwa,
    • elektroniczny przetwornik do czujnika obrotów silnika dla jednostki telemetrii Spektrum TM1000/TM1100


    Instrukcja obsługi j. angielski do pobrania w pliku PDF