Silnik 275g/KV600 Surpass Hobby 4260 (3530)

  • Dodaj recenzję:
    • Producent: Surpass Hobby
    • Waga: 100 g
    • 111,20 zł

    Silnik bezszczotkowy Surpass Hobby który, podobnie jak inne tej marki silniki, charakteryzuje się między innymi:

    • neodymowymi magnesami
    • ulepszonym profilem przedniej płyty obudowy (duże otwory wentylacyjne), co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia i  niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika.
    • cewkami z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika.
    • możliwością dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik.
    • zwiększoną średnicą wału co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań.
    • wyższą jakością łożysk wysokoobrotowych, lepiej znoszących wysokie temperatury - łożyska klasy ABEC 5
    • uzwojenie silnika wykonane z czystej miedzi
    • precyzyjnie wyważony rotor
    • zwiększoną sprawnością.

     


     

     

    Dane techniczne silnika Surpass Hobby 4260 600KV:

    • Typ: C3530-06
    • Obroty: 600kV
    • Pola: 14
    • Moc: 1500W
    • Napięcie zasilania: 3 - 6 cele LiPo (11,1V - 22,2V)
    • Maksymalny pobór prądu: 75A
    • Minimalny (bez obciążenia) pobór prądu: 2,1A
    • Rezystancja: 0,0291 Ω
    • Zalecane śmigło: 15x8; 16x8; 16x10
    • Waga: 275g
    • wymiary: 42x60mm
    • Średnica wału: 5mm
    • przewody zakończone złączem typu gold 4,0mm

    W zestawie:

    • Silnik Surpass Hobby 4260 600kV
    • Akcesoria montażowe
    • Piasta stała do montażu silnika przed wręgą

     

     

    Ogólne zasady doboru silników elektrycznych:

    • do modeli treningowych i nie wymagających dużego nadmiaru mocy, stosuje się górną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
    • do modeli akrobacyjnych, makiet akrobacyjnych, modeli szybkich oraz modeli z zapotrzebowaniem na większy nadmiar mocy, stosuje się dolną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
    • w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
    • w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
    • śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu.
    • śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu.
    • im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania.
    • zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).