Silnik 55g/KV1470 EMAX GT2210/11

  • Dodaj recenzję:
    • Producent: EMAX
    • Waga: 85 g
    • Dostępność: Wysoka Wysoka
    • 75,55 zł
    Wyprodukowany przez firmę EMAX silnik GT 2210/11 2/3S.
    Wyprodukowany przez firmę EMAX silnik GT 2210/11 2/3S, który podobnie jak inne silniki tego producenta serii GT charakteryzuje się między innymi:
    • ulepszonym profilem przedniej płyty obudowy, co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia. W praktyce oznacza to, niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika.
    • cewkami z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika.
    • możliwością dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy - opcjonalny wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik.
    • zwiększoną średnicą wału co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań.
    • wyższą jakością łożysk, lepiej znoszących wysokie temperatury.
    • większą elastycznością pod względem zastosowania napięcia zasilającego i śmigła
    • zwiększoną sprawnością.
    • nowym - solidnym i przy okazji gustownym opakowaniem chroniącym precyzyjny silnik podczas transportu.

    Trójfazowy, bezszczotkowy silnik serii Grand Turbo, z wirującą obudową.

    Napięcie zasilające [V] (liczba ogniw LiPO): 7,4...11,1 (2s...3s)
    KV [liczba obrotów/min /V]: 1470
    Przepustowość prądowa [A/60s] 23
    Średnica wału [mm]: 4
    Masa [g]: 55
    Zalecana masa modelu [g]: 600 ÷ 900
    Zalecana średnica śmigła (bez przekładni): APC 7x5 GWS 8x4
    Maksymalna prędkość obrotowa [obr/min]: 14000






    Ogólne zasady doboru silników elektrycznych:

    • do modeli treningowych i nie wymagających dużego nadmiaru mocy, stosuje się górną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
    • do modeli akrobacyjnych, makiet akrobacyjnych, modeli szybkich oraz modeli z zapotrzebowaniem na większy nadmiar mocy, stosuje się dolną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
    • w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
    • w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
    • śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu.
    • śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu.
    • im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania.
    • zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).

     

    Dane techniczne silników EMAX GT - plik pdf (do pobrania)