Team Losi - TLR 22-4 1:10 4WD Race Buggy Kit

  • Dodaj recenzję:
    • Producent: Team Losi
    • Waga: 3000 g
    • Dostępność: Wysoka Wysoka
    • 1 745,99 zł
    Zestaw zawodniczego auta Losi TLR 22-4 1:10 4WD Race Buggy Kit jest wynikiem dwuletniego rozwoju i należy do światowej czołówki. Wysoka wydajność i wytrzymałość, duralowe podwozie, nowe wahacze, geometria zawieszenia. TLR 22-4 przesuwa zawody elektro Buggy 4WD 1:10 znów o poziom wyżej.


    Parametry techniczne:
    • Typ: 4WD Buggy
    • Skala: 1/10
    • Długość: 419mm
    • Szerokość: 239mm
    • Rozstaw: 282,3mm
    • Prześwit podwozia: Regulowany
    • Napęd: 4WD paskami
    • Silnik: 450
    • Podwozie: Duralowe 2,5 mm 7075-T6
    • Zawieszenie: Niezależne
    • Amortyzatory: Duralowe 12 mm, olejowe, regulowane
    • Karoderia: Przeźroczysty leksan
    • Łozyska kulkowe: Kompletne
    • Wysokość: 165,1 mm
    • Średnica kół: 55,9 mm

    Koncepcja auta wynikła z wcześniejszych sprawdzonych modeli Losi XX i XXX-4 G+. Sztywne duralowe anodowane podwozie ma zmniejszoną masę, silnik ułożony jest centralnie, geometria zawieszenia jest w pełni regulowana. Duże aluminiowe, olejowe, regulowane amortyzatory, kompletne łożyska kulkowe, niska masa oraz szereg dalszych ulepszeń przesuwają poziom 4WD Buggy znów o krok dalej.

    Napęd rozwiązany jest trzema paskami, zapewnia lepszą trakcję i przyśpieszenie niż inne przekładnie. Jest całkowicie przykryte modularnymi osłonami, które starają się o czystość i napięcie pasków. Lekkie duralowe podwozie z minimalną masą bez straty wytrzymałości. Jego sztywność minimalizuje skręcanie podwozia i giętkość wzdłużną, więc paski napędowe są zawsze właściwie naprężone. Zdejmowane boczne osłony znajdują się w zestawie.

    Jeszcze lepszy i twardszy materiał kulek i tarcz dociskowych dyferencjału kulkowego dla ultralekkiej pracy i dłuższej żywotności. Wynikiem jest zmniejszenie oporu toczenia i tym efektywniejsze przeniesienie mocy na koła. Do modelu możecie stosować zarówno dwa pakiety pojedynczych ogniw "Saddle" lub tylko jeden dwucelowy standardowy pakiet. Dla jak najbardziej precyzyjnego kierowania wokół neutrum, zostały przekonstruowane piasty kół i geometria zawieszenia. Koła osadzane są na duralowy sześciokąt. Wszystko jest zoptymalizowane dla najwyższej prędkości i przyjemności prowadzenia na torach technicznych.

    Zestaw zawiera dwa komplety felg, które są zamontowane na standardowym sześciokącie 12 mm. Opony i wkłady sprzedawane są oddzielnie, więc można zastosować te, które najbardziej Wam odpowiadają. Masywny 165 mm tylny spojler wykonany jest teraz z ultra silnego leksanu dla bezpiecznego docisku i wysokiej wytrzymałości. Wysokiej jakości kryte gumą C3 łożyska kulkowe są zastosowane na całym podwoziu. Sworznie wahaczy mają najbardziej zaawansowaną powłokę tytanowo-węglowo-nitrydową, która wykazuje się wysoką żywotnością i mniejszym oporem, więc wahacze poruszają się wolniej i nie dochodzi do uszkodzenia powierzchni sworznia.

    W zestawie znajduje się szereg tuningowych duralowych części, które zwiększają wytrzymałość i żywotność auta. Auto jest całkowicie zbudowane w metrycznym układzie.
    Własności:

    • Rozwój i testy auta trwały 2 lata, nawiązuje do podwozia XX-4 i XXX-4 G+.
    • Nowe podwozie wykonane jest z anodowanego obrabianego na CNC duralu 2.5 mm 7075-T6 - wyższa odporność i wytrzymałość.
    • Zamknięte 3 paskowe napędy z osłonami modularnymi. Śruby osłon zakręcane są do metalowych wkładów, czym zapewniona jest praktycznie nieograniczona ilość montażu i demontażu osłon.
    • Precyzyjny system napinaczy pasków, centralnie ułożone łoże silnika dla optymalnego wyważenia, łoże silnika wykonane z duralu i jest bardzo precyzyjnie regulowane
    • Duże amodowane amortyzatory 12 mm II. generacji
    • Regulowane sterowanie Ackerman
    • Regulowane sprzęgło cierne HDS z ośmiobocznymi segmentami wraz z jednokierunkowym łącznikiem umożliwia głądką pracę i lepsze przyśpieszenie na technicznych i szybkich torach
    • Dyferencjały kulkowe z kulkami wykonanymi z węglików spiekanych
    • Półosie Dogbone dla obniżenia tarcia
    • Łatwy dostęp do akumulatora
    • Dwa komplety felg TLR w zestawie
    • Kompaktowy, jednoczęściowy ekstra silny leksanowy spoijler
    • Ulepszony kształt karoserii i spojlera
    • Możliwość napędu 2WD lub 4WD dzięki opcjom napędów pasków
    • Kompletne wysokiej jakości łożyska kulkowe
    • Powlekane tytanowe sworznie (TiNC) wahaczy i wały amortyzatorów
    • Duralowy przedni i tylny uchwyt wahaczy, duralowe mocowania zwrotnic w podstawowym setupie
    • Wszystkie elementy metryczne, wiele elementów jest kompatybilnych z autami Losi/TLR 2WD 22 oraz XX-4, XXX-4

    Wymagane do uruchomienia (nie zawarte w zestawie):
    • Dwukanałowa aparatura RC
    • Standardowe serwo kierunku
    • Trójfazowy silnik z regulatorem - zalecane obroty cca 6000 obr/min/V
    • Akumulator LiPo - idealne jest zastosowanie dwóch jednoogniwowych pakietów "saddle" połączonych szeregowo
    • Narzędzia metryczne
    • Opony
    • Klej na śruby, klej na opony, wazelinę na dyferencjał kulkowy, wazelinę koła zębate, lakier na karoserię